Багато автомобіля за розумні гроші: тест-драйв GWM Poer KingKong
Що це за автомобіль
GWM (Great Wall Motors) Poer KingKong - спадкоємець моделі Wingle 7, яка раніше була найдоступнішим іноземним пікапам на нашому ринку. Після її відходу в лінійці марки залишилися тільки дві моделі: KingKong і звичайний Poer, який, незважаючи на менші розміри, коштує майже на півмільйона рублів дорожче за новинку. KingKong - найбільший пікап з офіційно поставляються на укранський ринок. Габарити машини становлять 5641 міліметр завдовжки, 1880 міліметрів завширшки і 1815 міліметрів заввишки, а розмір колісної бази дорівнює 3410 міліметрів. Пікап майже на 24 сантиметри довший за звичайний Great Wall Poer, на 31 сантиметр — Toyota Hilux, на 38 сантиметрів — Isuzu D-Max і на 42 сантиметри більший за Mitsubishi L200. При цьому перевага досягається саме за рахунок кузова — він є найбільш містким серед аналогів.
Дизайн
KingKong виглядає мускулисто та потужно. Роздуті арки, величезний майже плоский капот, брутальні грати радіатора, великі фари та дзеркала нагадують про заокеанських законодавців жанру. І навіть традиційно непомірно великий фірмовий значок на решітці радіатора практично не псує вигляд пікапа. Автомобіль доступний у шести кольорах: білому, чорному, сірому, темно-сірому, червоному та блакитному.
Вантажний відсік
Розміри вантажного відсіку вражають: 1820 мм завдовжки і 1500 мм завширшки (між колісними арками трохи менше — 1100 мм). У кузов Great Wall Poer KingKong вміщується одна європалета, снігохід або пара кросових мотоциклів при відкритому борту або один компактний квадроцикл.
У кузові передбачено штатну дугу безпеки. Вантажний майданчик та борти облицьовані зносостійким поліуретаном - такий приємний реверанс у штатній комплектації досі роблять далеко не всі виробники пікапів. Крім того, крім звичайних для пікапа внутрішніх кріпильних петель є ще й зовнішні, розраховані на зусилля до 150 кг. Ними можна зафіксувати тент чи сітку. Для зручності роботи в кузові в темний час є підсвічування. Словом, буквально все говорить про те, що машину проектував той, хто знає, як по-справжньому експлуатувати пікап, а не просто «понтовуватися» ним.
Корисне навантаження пікапа досягає 975 кілограмів, що на 600 кілограмів більше, ніж у звичайного Poer, і перевищує показники більшості конкурентів, за винятком Isuzu D-Max. При цьому KingKong залишається в рамках легкового ліміту за вагою, тобто може вільно пересуватися поза «вантажним каркасом» столиці.
Інтер'єр
Салон Poer KingKong зовсім не вантажний – жорсткий пластик передньої панелі доповнений вставками під метал та м'якими фактурами. Шумоізоляція на гідному рівні, хоча при інтенсивному розгоні чути звук мотора. На центральній консолі встановлений 10,25-дюймовий мультимедійний дисплей. Вона підтримує СarPlay та Android Auto. Кнопки перемикання режимів повного приводу розташовані в одному блоці з клімат-контролем, що може спричинити деякі незручності. Сидіння зручні, а другий ряд пропонує достатньо місця для двох пасажирів, відкидну спинку та розетку на 220 Вольт. Крім того, під подушкою заднього дивана є відсік для речей.
Динаміка та управління
В Україні доступні пікап доступний з 2-літровим турбодизелем потужністю 150 сил та бензиновим мотором потужністю 190 сил. Обидва двигуни працюють у парі лише з шестиступінчастою механікою. Бензиновий варіант більш чуйний і динамічний, тоді як дизельний здається більш розслабленим та повільним. Середня витрата палива становить близько 10-11 літрів на 100 км, що для такого великого автомобіля вважається прийнятним.
На асфальті пікап досить жвавий і рухливий і не створює відчуття громіздкої вантажівки. Передня підвіска відмінно відпрацьовує нерівності і тримає траєкторію, а ось задня ресора зазвичай вимагає завантаження пари сотень кіло для комфортної їзди. Кермо на високій швидкості стає порожнім. Словом, машина не для Шумахерів, але чого ви хочете від величезного пікапа?
KingKong має жорсткий повний привід і механічне блокування заднього диференціала. Однак для серйозного бездоріжжя він не зовсім підходить: дорожній просвіт становить лише 200 міліметрів, а кути в'їзду та з'їзду скромні – 25 та 22 градуси відповідно.
Мінуси
В основному претензії до машини стосуються оснащення - зазвичай китайці щедрі на всілякі атрибути комфорту, але не цього разу. Можливо, це пов'язано з тим, що саме KingKong позиціонується як утилітарна техніка, але, купуючи авто майже за три мільйони мінімум, не очікуєш, що виробник заощадив на базових для більшості машин на ринку речах.
Незручний центральний підлокітник та підсклянники (заважають перемикати передачі)
Слабкий захист днища в базі (за фактом захищений лише радіатор)
Немає заднього буксирувального вуха
Немає круїз-контролю
Немає дзеркала у козирку водія
Немає регулювання керма по вильоту
Не пропонується в Україні з автоматом
У сухому залишку Great Wall Poer KingKong - це відмінна цивільна вантажівка. Він досить добре оснащений і місткий, при цьому має не надто велику для такого транспортного засобу витрату палива. На ньому цілком можна з'їхати з асфальту, але на серйозну бездоріжжя потикатися все ж таки не варто — геометрична прохідність не дотягує до повноцінних позашляховиків. Ціни на пікап починаються від 2899000 рублів і доходять до 2999000 рублів. На нашому прямо скажемо небагатому ринку це одна з найцікавіших пропозицій з погляду співвідношення ціни та якості, особливо з урахуванням трирічної гарантії та доступності запчастин.
Інші статті
Невдача активації iPhone, ipad - що робити
personadmin 27-10-24, 19:29Смартфони та планшети Apple завжди були високоякісними та легкістю використання. Постійне вдосконалення системи iOS...
Як відключити домашній Інтернет від Rostelecom: тимчасове
personadmin 27-10-24, 19:28Отримані послуги не завжди відповідають початковим очікуванням. Може бути бажання тимчасово призупинити Інтернет,...
Що буде, якщо термостат постійно відкритий: глибокий розбір
personadmin 15-05-25, 14:55На перший погляд термостат — це лише невеликий механізм у системі охолодження двигуна. Але саме від нього залежить...